Reklama filmowa i jej początki

reklama filmowa
Reklama filmowa - zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Reklama filmowa istnieje już od wielu lat i należy do najbardziej wyrafinowanych form reklamowania. Odbiorcy reklamowych komunikatów rzadko zastanawiają się nad tym, kiedy reklama manipuluje i kiedy dają się przekonać o niezawodności tego, a nie innego produktu. Oglądając filmy, serialne, czy też innego rodzaju programy emitowane w konkretnej stacji telewizyjnej, jesteśmy wystawieni na próbę i stykamy się z reklamą, nawet o tym nie wiedząc.

Bardzo często producenci takich filmów decydują się na wykorzystanie przez aktorów konkretnych produktów, będących próbą zareklamowania towaru podczas emisji filmu. Właśnie w taki sposób buduje się świadomość marki, a produkt nagle staje się bardzo popularny i wybierany szczególnie przez tych konsumentów, którzy uważają się za fanów tego konkretnego filmu lub serialu. Jest to tak zwana reklama ukryta, o której istnieniu wie niewielu konsumentów. Reklama filmowa zawsze należy do reklamy ukrytej i prezentuje te marki, za których użycie producent zapłacił sporą sumę pieniędzy.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*