Reklama indywidualna, a koszty

reklama
Reklama - zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Istnieje wiele rodzajów reklamy i każda z nich daje możliwość zaznaczenia swojej pozycji na rynku. Ze względu na rodzaj finansowania, rozróżniamy reklamę indywidualną i wspólną, która rozkłada koszty na wszystkie swoje filie. Ten pierwszy wariant zwykle wymaga zainwestowania większej ilości pieniędzy, co może sprawić problem. Tak zwana reklama indywidualna przede wszystkim dotyczy przedsiębiorstw, które decydują się na samodzielne finansowanie reklamy swojej marki.

Całość kosztów ponosi jeden zleceniodawca, czyli jedno przedsiębiorstwo. Reklama indywidualna pozwala identyfikować przekaz z konkretną marką, konkretną placówką i firmą. Co innego jest w przypadku reklamy wspólnej, gdzie każdy dealer dba o swój zysk, dzięki czemu umieszcza adres swojej placówki pod konkretną reklamą. Jednak w tym przypadku potencjalny klient ma świadomość, że każda podobna placówka oferuje takie same usługi. Zwykle w takim przypadku decyduje się na wybór tych największych placówek, w wyniku czego te mniejsze mogą ucierpieć.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*