Reklama telewizyjna, a sprzedaż

reklama telewizyjna
Reklama telewizyjna - zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Reklama telewizyjna, wbrew wszelkim wątpliwościom, wciąż jest najczęściej wybieraną przez firmy reklamą, która przynosi największe zyski. Jest to uzależnione od odbiorców, którzy wciąż spośród dostępnych źródeł masowej informacji wybierają właśnie telewizję. Dlatego też reklamy, które oglądamy w telewizji są najdroższe, ponieważ gwarantują dostęp do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów.

Oprócz tego cena za reklamę telewizyjną jest zależna od czasu antenowego, w którym została wyświetlona. Najwięcej kosztują te, które emitowane są przed lub po wieczornych wiadomościach lub te, które przerywają film, reklamowany przez daną stację telewizyjną, jako hit tygodnia. Bardzo często koszty takiej reklamy telewizyjnej są później wliczane w cenę produktu, który klient decyduje się kupić. Warto zauważyć, że te najczęściej reklamowane produkty są dostępne w najwyższej cenie. Jaki jest tego cel? Marka staje się rozpoznawalna i ilość zwolenników tego konkretnego towaru rośnie, zwiększając tym samym sprzedaż.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*